söndag, februari 05, 2006

Örlogsvägen 11 - click for pics


Nu är äntligen vår badrumsrenovering helt klar. Hyllorna har satts upp, högtalaren är på plats, teakgolvet är lagt och mycket mer. Känns superskönt! Passade på att ta lite bilder inför min resa hem till Eskilstuna - så att jag kunde visa barndomsgänget som ej ännu varit här hur jag har det. Förhoppningsvis kommer de en dag och får se det med egna ögon men tills dess - klicka på rubriken för bilder. Jösses vad snö vi har haft i Gbg denna vinter. Det hör till ovanligheterna så det är bara att njuta.

2 Comments:

At 07 februari, 2006 01:16, Blogger Annica Malmkvist, KaHuna massage therapist said...

Å GUUUUUUD va vackert med all snö!Jag fattar inte hur jag kan längta efter det där kalla vita nu när jag är i det gröna varma?

Kan man få se nån ny bild på lilla sötnosen Zebulon :)

Annica

 
At 21 februari, 2006 08:02, Anonymous Anonym said...

Vad fint badrummet blev!!Jättemysigt!! Jag får komma o prova det ngn gång!!

Kram S

 

Skicka en kommentar

<< Home