söndag, mars 12, 2006

I love Bangkok

Jaha, da var man i Thailand igen. Harligt! Varmt och skont. Kom idag och traffade Fia pa flygplatsen. Vi bor i Banglampoo pa ett nagot lyxigare stalle an the Blue Guesthouse dar vi bodde sist vi var har - for 3 ar sedan. Ja, det stallet var verkligen rock bottom men nu har vi insett att det ar harligt att vara over 30 och unna sig AC, badrum pa rummet, hiss etc. Genast efter incheckningen gick vi till var favoritsalong for att farga ogonbryn, fransar mm. Nu ar man som en ny manniska och en banan-pannkaka med choklad har slunkit ned. Mums! Hoppas ni alla har det bra hemma i kylan, tihi...for det har vi!

Ia

3 Comments:

At 12 mars, 2006 21:16, Blogger Strawberryskin said...

Gud vad jag är avundsjuk på er!!! Jag vill oxå gå till den där salongen, men jäklar vad de var hårdhänta när jag var där sist. Jag skrek när de skulle göra ansiktsmask och göra portömning, Aaaajjjjj!!! Tänker på er och hoppas att ni har det så underbart bra, det är ni värda!!

Puss o kram

 
At 13 mars, 2006 10:36, Blogger hanna said...

JAG ÄR OCKSÅ AVUNDSJUUUK! Bara att få knalla lite på Kao San och MBK hade gjort mig väldigt lycklig. Eller att köpa lite mangosteen i ett gathörn. Njut girls! :D

Och pussa varann från mig!

 
At 13 mars, 2006 14:27, Blogger Patrick & Ia said...

Tihi...ja fasen vad det ar lovely har. Vi har det super.

 

Skicka en kommentar

<< Home